Božji mir je resda najprej Božji dar, a je tudi sad našega truda, našega dela, našega boja, našega prizadevanja za notranjo luč in svobodo. (Janez Zupet)

EVTANAZIJA

Evropa od Evrovizije do evtanazije

18. 1. 2015 | Tone Rode | Uvodnik

Evropa od Evrovizije do evtanazije

18. 1. 2015 | Tone Rode | Uvodnik

Moški, oblečen v žensko, bolj z videzom kot z glasom ter z izbranim imenom, pesmijo in provokativnim besedilom zmaga na lanskoletni Evroviziji. Zatem nastopa po vsej Evropi v vlogi promotorja teorije spola. 

Novica o belgijskem morilcu in posiljevalcu, ki je prosil, naj ga evtanazirajo, ker življenja ne želi preživeti v zaporu, oblast pa je prošnji ugodila, v tem času odmeva v svetu. 

V Sloveniji nekateri osrednji mediji izkoristijo sum storitve evtanazije v UKC Ljubljana za promocijo le te. Medtem ko poročajo o dogodku, nekateri odkrito predstavljajo »humane« argumente za pomoč pri samomoru, drugi odkrito propagirajo, da je evtanazijo treba dovoliti. 

Splav (UPN), uboj nerojenega otroka, je žal že dolgo uveljavljen v večjem delu Evrope. 

Kljub referendumu o družinskem zakoniku, na katerem so Slovenci demokratično že izrazili svojo voljo, novi glasovi spet širijo misel, da je potrebno izvesti široko razpravo ne samo o izenačitvi zakonske in istospolne zveze, temveč tudi o evtanaziji.

Ob tem ko Evropejci sprejemamo smrt po izbiri, se tudi vse bolj odločamo proti življenju. 

Z nizko rodnostjo kažemo, da ne vidimo smisla v posredovanju življenja novim rodovom. 

To ne preseneča, saj družbe, ki ne spoštujejo življenja ne na začetku ne na koncu, ga s časom tudi na splošno ne spoštujejo.


Vse to kaže, kako je Evropa in z njo Slovenija daleč od judovsko-krščanskega etičnega izročila. Duhovno in etično sidrišče Evrope popušča pred postopnim drsenjem v nihilizem in se izgublja v vakuumu, kjer življenje nima objektivne vrednosti in je človeško trpljenje nesmiselno. 

V njem ni prostora niti za empatijo, le za minimum tolerantnosti, da vsakomur priznamo svobodo, da lahko reče in dela, kar hoče. 


Tolerantnost pa je le navidezna, saj se teorija o tem, kaj je spol, kaj je družina, kaj življenje in kaj človeška oseba, teorija, ki je nespravljiva s krščanskim pogledom, odkrito bori za premoč v naši družbi. 

Zato so danes še kako potrebne jasne besede sedanjega papeža Frančiška, ki poudarja, da je človeško življenje sveto od spočetja do naravne smrti.

V spoštovanju svobode drugega smo kristjani poklicani prevzeti aktivno vlogo, tudi s civilnimi pobudami ter v ekumenskem in medverskem dialogu. Sam Jezus je rekel, da kar koli smo storili enemu od njegovih najmanjših bratov, smo Njemu storili. Ščititi človeško dostojanstvo najšibkejših je naša temeljna evangeljska dolžnost. 

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev in statistiki. Z uporabo spletnega mesta se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.   V redu